گردشگری، ارزشمندتر از نفت
گردشگری، ارزشمندتر از نفت
ایرنا: نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون در مجلس گفت:  رونق و تقویت صنعت گردشگری بیش از درآمدهای نفتی برای رشد اقتصادی کشور کارآمد و مفید است.وی بیان کرد: پتانسیل نهفته در هر منطقه تاکنون کمتر مورد توجه قرار گرفته که تقویت آن باعث درآمد زایی و ارزآوری به کشور خواهد شد.

گردشگری، ارزشمندتر از نفت

ایرنا: نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون در مجلس گفت:  رونق و تقویت صنعت گردشگری بیش از درآمدهای نفتی برای رشد اقتصادی کشور کارآمد و مفید است. پتانسیل (ظرفیت) نهفته در هر منطقه تاکنون کمتر مورد توجه قرار گرفته که تقویت آن باعث درآمد زایی و ارزآوری به کشور خواهد شد.

ابوالفضل ابوترابی در شورای اداری تیران و کرون، گفت: سازمان محیط زیست باید سرمایه اجتماعی را برای حفاظت از این فرصت‌ها بکارگیرد و از ایجاد حصار، پرونده سازی، دستگیری و اقدامات امنیتی کمتر استفاده کند و با فرهنگ سازی و تعاملات مدنی از این نعمت‌های خدادادی، استفاده و حراست کند.

ابوترابی تقویت بخش خصوصی را برای رشد اقتصادی در حوزه‌های مختلف مهم خواند و اذعان داشت: رفتارهای سلیقه‌ای انگیزه سرمایه گذاری را از بین می برد و مدیران نباید نگاه شخصی و کوتاهی به توسعه اقتصادی داشته باشند.

وی ادامه داد: دولت و مجلس شورای اسلامی به دنبال تسهیل شرایط سرمایه گذاری است و ایجاد درگاه الکترونیکی برای رسیدگی به تقاضاها و پاسخ به استعلام ها فعال شده و نهادهای متولی باید بر اساس اهمیت هر درخواستی از سه روز تا حداکثر سه ماه نسبت به جواب استعلام اقدام کنند که در غیر این صورت، مثبت تلقی خواهد شد.

ابوالفضل ابوترابی

ابوالفضل ابوترابی

گردشگری، ارزشمندتر از نفت