گردهمایی۴ هزار نفری ایثارگران نجف آباد برگزار شد
گردهمایی۴ هزار نفری ایثارگران نجف آباد برگزار شد

خبرگزاری ایمنا: مهمترین گردهمایی ایثارگران نجف آباد در آستانه برگزاری اجلاسیه کشوری شهدا در مهر ماه، به میزبانی حسینیه فاطمه الزهرا و در جوار مزار شهدای گمنام این شهرستان با حضور بیش از چهار هزار نفر برگزار شد. به گزارش خبرنگار ایمنا از نجف آباد در این مراسم سردار سلیمانی فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) […]

خبرگزاری ایمنا: مهمترین گردهمایی ایثارگران نجف آباد در آستانه برگزاری اجلاسیه کشوری شهدا در مهر ماه، به میزبانی حسینیه فاطمه الزهرا و در جوار مزار شهدای گمنام این شهرستان با حضور بیش از چهار هزار نفر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از نجف آباد در این مراسم سردار سلیمانی فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان در سخنانی با اشاره به دستاوردهای نظام اسلامی در دوران دفاع مقدس افزود:« یکی از مهمترین وظایف جامعه ایثارگران کشور انتقال مفاهیم ناب یکی از درخشان ترین دوران تاریخ معاصر ایران به نسل کنونی و آیندگان است و برگزاری اجلاسیه کشوری شهدا می تواند در این مسیر نقش مهمی را ایفا کند.»

اجرای برنامه تواشیح و قطعات حماسی نیز دیگر بخش های این برنامه منحصر به فرد را تشکیل میدادند که در آن فرماندار،امام جمعه،نماینده مردم در مجلس،فرماندهی لشگر زرهی ۸ نجف اشرف و تنی چند از مدیران ارشد شهرستان به عنوان مهمانان ویژه در آن شرکت کرده بودند.

به منظور آماده ساختن فضای عمومی شهر نجف آباد برای اجرای هر چه با شکوه تر این اجلاسیه برنامه هایی مانند گرامیداشت شهدای اصناف و محلات مختلف،مسابقات ورزشی و فرهنگی و نصب تصاویر شهدا در معابر عمومی توسط کنگره سرداران و ۲۵۰۰ شهید نجف آباد طی ماههای اخیر برنامه ریزی و اجرا شده است.

لازم به ذکر است که نجف آباد به عنوان تنها شهرستان کشور مهر ماه امسال و پس از یک سال تاخیر نسبت به برنامه ریزی های صورت گرفته میزبان اجلاسیه کشوری شهدا خواهد بود.