یک طلا و یک برنز برای دفاع شخصی نجف آباد در رقابت های استان
یک طلا و یک برنز برای دفاع شخصی نجف آباد در رقابت های استان

علاوه بر تیم نونهالان نجف آباد که با ه سرپرستی سعید کیانی و شامل بازیکنانی چون ابوالقاسمی، نورمحمدی، بهارلو، عینی، صالحی و قنبری به مقام قهرمانی رقابت های دفاع شخصی استان رسید تیم بزرگسالان این شهرستان نیز به سرپرستی سعید کیانی و بهره‌مندی از بازیکنانی چون باستانی و علی‌بیگی به مقام سوم این رده رسید. […]

علاوه بر تیم نونهالان نجف آباد که با ه سرپرستی سعید کیانی و شامل بازیکنانی چون ابوالقاسمی، نورمحمدی، بهارلو، عینی، صالحی و قنبری به مقام قهرمانی رقابت های دفاع شخصی استان رسید تیم بزرگسالان این شهرستان نیز به سرپرستی سعید کیانی و بهره‌مندی از بازیکنانی چون باستانی و علی‌بیگی به مقام سوم این رده رسید.
مسئول هیئت دفاع شخصی ناحیه مقاومت بسیج کاشان از قهرمانی تیم‌های نجف‌آباد و اصفهان در رده‌های نونهالان و بزرگسالان مسابقات استانی دفاع شخصی در کاشان خبر داد.
ه گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، جواد زارع محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مسابقات دفاع شخصی استان اصفهان در کاشان موسوم به جام ولایت اظهار داشت: در این مسابقات تیم‌هایی از اصفهان، نجف‌آباد و کاشان حضور داشتند و ۶۲ ورزشکار رزمی‌کار در این رقابت‌ها به مصاف یکدیگر آمدند.

وی با اشاره به برگزاری این مسابقات در رده‌های نونهالان و بزرگسالان بیان داشت: در رده نونهالان تیم نجف‌آباد به سرپرستی سعید کیانی و شامل بازیکنانی چون ابوالقاسمی، نورمحمدی، بهارلو، عینی، صالحی و قنبری به مقام قهرمانی رسید و تیم الف و ب کاشان به سرپرستی علی نجارزاده و به ترتیب شامل نفراتی نظیر صالحی، فراصت‌نیا، سرایی، مقربلی و سرکار حائز رتبه‌های دوم و سوم شدند.

به گفته وی در بخش یلاح سرد نونهالان نیز آقایان ابوالقاسمی، سرایی و سورانی به سکوهای اول تا سوم دست یافتند.

مسئول هیئت دفاع شخصی ناحیه مقاومت بسیج کاشان با بیان اینکه در بخش بزرگسالان تیم اصفهان به سرپرستی مجید ذاکری قهرمان شد، گفت: در این تیم بازیکنانی نظیر مهدی و حسین سفتری، رضایی و ضامنی حضور داشتند.

زارع محمدی همچنین با اشاره به کسب مقام دوم بزرگسالان توسط نماینده کاشان عنوان کرد: این تیم به سرپرستی علی نجارزاده با حضور بازیکنانی چون طهانیان، رضوی، قربان و عامری سکوی دوم دفاع شخصی رده بزرگسالان را تصاحب کردند.

وی همچنین از کسب مقام سوم دفاع شخصی رده بزرگسالان توسط تیم نجف‌آباد خبر داد و گفت: این تیم به سرپرستی سعید کیانی و بهره‌مندی از بازیکنانی چون باستانی و علی‌بیگی به مقام سوم این رده رسید.

به گفته وی، در بخش سلاح سرد بزرگسالان آقایان کیانی، طهانیان و سهراب‌زاده به ترتیب رده‌های نخست تا سوم را به نام خود ثبت کردند.

مسئول هیئت دفاع شخصی ناحیه مقاومت بسیج کاشان همچنین با اشاره به حضور اکبر مجیدی به عنوان ناظر این مسابقات عنوان کرد: علی سلمان طاهری سرداور این رقابت‌ها بود و آقایان گل‌محمدی، کرباسی و محمودزاده عهده‌دار قضاوت دیدارها بودند.

وی متذکر شد: در پایان به تیم‌های برتر هر رده کاپ و به نفرات آنها حکم و مدال اهدا شد و داوران و مسئولان برگزاری مسابقات نیز لوح تقدیر دریافت کردند.