یک کلنگ زنی بی ثمر در نجف آباد
یک کلنگ زنی بی ثمر در نجف آباد
8 اردیبهشت 92، پایگاه خبری نجف آباد نیوز، خبری را به نقل از ایمنا منتشر کرد با این عنوان «کلنگ ساختمان جدید فرمانداری نجف آباد به زمین خورد»

یک کلنگ زنی بی ثمر در نجف آباد

۸ اردیبهشت ۹۲، پایگاه خبری نجف آباد نیوز، خبری را به نقل از ایمنا منتشر کرد با این عنوان «کلنگ ساختمان جدید فرمانداری نجف آباد به زمین خورد»

در بخشی از این خبر آمده بود: «همزمان با حضور دکتر ذاکر اصفهانی استاندار اصفهان در نجف آباد در حضور فرماندار و جمعی از مسئولان کلنگ احداث ساختمان جدید فرمانداری ویژه شهرستان در کنار ورزشگاه کارگران به زمین خورد.»

در این خبر، اشاره ای هم به ارتقاء نجف آباد به فرمانداری ویژه شده بود؛ «نجف آباد در آخرین ماههای سال گذشته با ابلاغ رسمی رئیس جمهور و تصویب هیات دولت به عنوان دومین شهرستان استان و سی و سومین شهرستان کشور به فرمانداری ویژه ارتقاء پیدا کرد.»

با گذشت بیش از ۱۰ سال از این کلنگ زنی، هنوز هیچ اتفاقی برای ساختمان جدید فرمانداری نجف آباد نیفتاده است.

در مورد ویژه شدن فرمانداری نیز، برخی معتقدند این کار در حد تغییر یک تابلو صورت گرفته و بیشتر دستگاه های اداری شهرستان، آن طور که شایسته است نتوانسته اند از ظرفیت های این موضوع استفاده کنند.

با ویژه شدن فرمانداری یک شهرستان، فرماندار به عنوان معاون استاندار شناخته می شود و روسای دستگاه های اداری مختلف نیز به عنوان معاون مدیر کل می توانند در تخصیص اعتبارات و جذب منابع، اعمال نفوذ بیشتری داشته باشند.

در سال های اخیر، شاهد فعالیت چند ماهه برخی مدیران در تعدادی از دستگاه های اجرایی شهرستان بوده ایم که بلافاصله بعد از آن، مدیر مربوطه بازنشسته شده. یعنی کسی که در آستانه بازنشستگی بوده را مسئولیتی در نجف آباد داده اند تا با توجه به ویژه شدن شهرستان، با جایگاه «معاون مدیر کل» که حقوق و مزایای زیادتری دارد، بازنشسته شود. این موضوع، یکی از فواید فرمانداری ویژه است؛ البته برای برخی مدیران.

فرمانداری نجف آباد

فرمانداری نجف آباد

یک کلنگ زنی بی ثمر در نجف آباد