۷۰درصد از جان باختگان تصادفات در نجف آباد، موتورسواران هستند
۷۰درصد از جان باختگان تصادفات در نجف آباد، موتورسواران هستند

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، سرهنگ محمدرضا خدادوست در جمع خبرنگاران افزود: این آمار بدلیل رعایت نکردن موارد ایمنی بویژه عدم استفاده از کلاه ایمنی رو به افزایش است. وی گفت: در شهرستان نجف آباد ۱۹۰ هزار دستگاه موتورسیکلت شماره گذاری شده وجود دارد که این رقم حجم بالای استفاده از این وسیله نقلیه […]

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، سرهنگ محمدرضا خدادوست در جمع خبرنگاران افزود: این آمار بدلیل رعایت نکردن موارد ایمنی بویژه عدم استفاده از کلاه ایمنی رو به افزایش است.
وی گفت: در شهرستان نجف آباد ۱۹۰ هزار دستگاه موتورسیکلت شماره گذاری شده وجود دارد که این رقم حجم بالای استفاده از این وسیله نقلیه را در این شهرستان نشان می دهد.
شهرستان نجف آباد بالغ به ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.
سرهنگ محمدرضا خدادوست خاطرنشان کرد: در سه ماهه اول امسال بیش از ۱۸ هزار تماس با فوریت های پلیس ۱۱۰ داشتیم که ۱۲ هزار تماس آن عملیاتی بود.
وی مبارزه با کالاهای قاچاق، سرقت، مبارزه با مواد مخدر، امنیت اخلاقی، آموزش درون سازمانی و کاهش تصادفات را بعنوان موضوع های اصلی ناجا این شهرستان در سال ۹۵برشمرد.
فرمانده انتظامی نجف آباد در باره برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر نیز گفت: طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر بطور جدی در سطح این شهرستان اجرا خواهد شد.
وی افزود: برای آگاهی مردم از خطرات مواد مخدر و هشدار به جوانان، با همکاری شهرداری درصدد دایر کردن نمایشگاه دائمی در نجف آباد هستیم .