کمک ۲۵ میلیون تومانی خیرین نجف آباد به آزادی زندانیان
کمک ۲۵ میلیون تومانی خیرین نجف آباد به آزادی زندانیان

در برنامه تلویزیونی « شهر ضیافت» که یکشنبه از شبکه اصفهان پخش شد، ۸ نفر از خیرین شهرستان که در میان آنها علی سلیمان نژاد مدیر عامل خیریه قمر بنی هاشم (ع)،شناخته شده ترین شخص محسوب می شد، در مجموع ۲۵ میلیون تومان به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد،کمک کردند. ۵ میلیون تومان  این مبلغ […]

در برنامه تلویزیونی « شهر ضیافت» که یکشنبه از شبکه اصفهان پخش شد، ۸ نفر از خیرین شهرستان که در میان آنها علی سلیمان نژاد مدیر عامل خیریه قمر بنی هاشم (ع)،شناخته شده ترین شخص محسوب می شد، در مجموع ۲۵ میلیون تومان به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد،کمک کردند.
۵ میلیون تومان  این مبلغ برای آزادی زندانی که با بدهکاری ۹۱ میلیون تومانی،دوران زندانش را می گذارند،جمع آوری شد و خیرین مذکور نزدیک به ۲۰ میلیون تومان دیگر را هم برای آزادی زندانیان نجف آبادی اختصاص دادند.
البته  تعداد زندانیانی که با این مبلغ، به آغوش خانواده های خود باز گردانده خواهند شد،هنوز مشخص نیست و باید منتظر تصمیم مسئولان مربوطه در این خصوص ماند.
ذکر این نکته نیز ضروری به نظر می رسد که منبع این خبر،از تشریح مشخصات دیگر خیرین مشارکت کننده در این امر خیر،خودداری کرده است.