۴۰ تن پنیر غیر بهداشتی و پلمپ کارگاه روغن کشی
۴۰ تن پنیر غیر بهداشتی و پلمپ کارگاه روغن کشی

معدوم سازی ۴۰ تن پنیر فاسد غیر بهداشتی، پلمپ کارگاه غیر مجاز روغن کشی و برخورد با یک عطاری غیر مجاز مهمترین اخبار این روزهای کارشناسان کنترل مواد غذایی شبکه بهداشت نجف آباد به شمار می آید. در اولین مورد کارشناسان بهداشتی این شبکه پس از کشف چهل تن پنیر با علائم فساد شدید که […]

معدوم سازی ۴۰ تن پنیر فاسد غیر بهداشتی، پلمپ کارگاه غیر مجاز روغن کشی و برخورد با یک عطاری غیر مجاز مهمترین اخبار این روزهای کارشناسان کنترل مواد غذایی شبکه بهداشت نجف آباد به شمار می آید.

در اولین مورد کارشناسان بهداشتی این شبکه پس از کشف چهل تن پنیر با علائم فساد شدید که فاقد هیچ گونه مشخصه و پروانه بهداشتی بودند، با دستور مقام قضائی اقدام به دفن آنها در محل زباله های شهری کردند.

در بازدید مشترک کارشناسان بهداشت محیط این مجموعه و اداره اماکن نیز یک کارگاه روغن کشی غیر مجاز پلمپ شد.صاحب این کارگاه در یک خانه به صورت مخفیانه و بدون داشتن مجوزهای لازم اقدام به تولید و عرضه انواع روغن های خوراکی و درمانی مانند روغن کنجد،زیتون،بادام ،رازیانه و … در سطح عطاری های شهر می کرد.

بازدید از یک عطاری غیر مجاز که فاقد پروانه کسب بوده و تذکرات قبلی کارشناسان بهداشتی نیز در مورد آن موثر واقع نشده آخرین خبر این حوزه در روزهای اخیر به شمار می آید که با توقیف تمامی اجناس این مغازه ( با مارک دکتر روازاده ) همراه بود.

خبر و تصاویر از پایگاه خبری شبکه بهداشت نجف آباد