ارباب، قدری با رعایای خود صحبت کنید!
ارباب، قدری با رعایای خود صحبت کنید!
در خبرها آمده که از شنبه، اول آذرماه مقررات منع آمد و شد شبانه در غالب شهرهای کشور اجرا می‌شود و مردم حق ندارند از ساعت 9 شب تا 4 صبح در خیابان‌ها حضور داشته باشند.

ارباب، قدری با رعایای خود صحبت کنید!

کانال تلگرامی دکتر سلام: علیرضا ملوندی:در خبرها آمده که از شنبه، اول آذرماه مقررات منع آمد و شد شبانه در غالب شهرهای کشور اجرا می‌شود و مردم حق ندارند از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح در خیابان‌ها حضور داشته باشند.

اینکه این اقدام چقدر در کنترل کرونا موثر است یا نه، موضوعی است که باید کارشناسان بهداشت و درمان پاسخ دهند اما نفس این اتفاق، موضوعی است که تقریبا برای همه مردم مبهم است.

همه از هم سوال می‌کنند قرار است چه اتفاقی بیفتد؟ متولی نظارت بر این محدودیت‌ها کیست؟ اگر کسی به هر دلیلی بخواهد از منزل خارج شود باید چه کند؟ مشاغلی که شب‌کار هستند چه؟ و ده‌ها سوال از این دست.

منطقی‌ترین توقع مردم این است رئیس‌جمهور در تلویزیون حاضر شود، به سوالاتشان جواب دهد تا قدری از اضطراب و سرگردانی رها شوند.

اما تمام آنچه آقای رئیس‌جمهور منت گذاشته و انجام داده‌اند صدور یک بیانیه بی سر و ته است.

یک سال پیش در همین ایام حسن روحانی، ۸۰ میلیون نفر آدم را آن‌قدر دارای شان ندانست که نیم ساعت به آنها توضیح دهد که بنزین چرا و چگونه گران خواهد شد؟

ظاهرا امسال هم ارباب حسن فریدون، رعایا را لایق ندانسته‌اند که توضیح دهند چرا شب‌ها نباید از منازل بیرون بیایند و اگر ناچار به این کار بودند باید چه کار کنند؟

حسن روحانی، در تاریخ این کشور به عنوان یکی از بزرگترین توهین‌کنندگان به شعور، شخصیت و شرافت ایرانیان شناخته خواهد شد.

رییس جمهور

حسن روحانی

ارباب، قدری با رعایای خود صحبت کنید!