با اتمام دو بانده شدن جاده علویجه به پلیس راه بخشی ازمشکلات ترافیکی منطقه حل می شود
با اتمام دو بانده شدن جاده علویجه به پلیس راه بخشی ازمشکلات ترافیکی منطقه حل می شود

معاون عمرانی فرمانداری ویژه نجف آباد گفت: در سالهای اخیر ترافیک بالای جاده علویجه به پلیس راه مشکلات زیادی را برای مردم منطقه ایجاد کرده که روند پیگیری حل این معضل در یک سال اخیر  با پیگیری های صورت گرفته توسط مسئولان شهرستان سرعت بیشتری پیدا کرده است. مسعود منتظری معاون عمرانی و برنامه ریزی […]

معاون عمرانی فرمانداری ویژه نجف آباد گفت: در سالهای اخیر ترافیک بالای جاده علویجه به پلیس راه مشکلات زیادی را برای مردم منطقه ایجاد کرده که روند پیگیری حل این معضل در یک سال اخیر  با پیگیری های صورت گرفته توسط مسئولان شهرستان سرعت بیشتری پیدا کرده است.

مسعود منتظری معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری ویژه نجف آباد با اعلام این مطلب گفت: کار دو بانده کردن این جاده با اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان از محل بودجه های تملک دارائی ها در سال هشتاد و پنج آغاز شد که در ماههای اخیر با رایزنی های صورت گرفته این پروژه تا کنون با صرف ۲ میلیارد تومان هزینه بیش از پنج کیلومتر از سمت علویجه و نزدیک به سه کیلومتر نیز از مسیر شاهین شهر پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی در ادامه از دستور نیکزاد وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع روند تکمیل این جاده به عنوان یکی از اقدامات موثر در این مسیر نام برد و اظهار داشت: در حالی که در سالهای گذشته به طور متوسط سالیانه هفت نفر جان خود را بر اثر تصادفات جاده ای این مسییر از دست می دادند با اقدامات صورت گرفته در نتیجه تخصیص بودجه از اعتبارات ملی در سال جاری این آمار به صفر رسیده است.

معاون فرماندار همچنین هزینه پیش بینی شده برای تکمیل این مسیر را نزدیک به بیست میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: درحال حاضر مهمترین مشکل در مسیر تکمیل و بهره برداری کامل جاده علویجه به پلیس راه مشکلات بودجه ای به شمار می آید که رفع آنها نیازمند توجه ویژه مسئولان استانی و کشوری به حل  نیاز مردم این منطقه خواهد بود.

تعطیلی موقت این پروژه به دلیل اشکالات مطرح شده از سوی سازمان حفاظت از محیط زیست یکی دیگر از مشکلات احداث این جاده به شمار می رود که منتظری با بیان آن گفت: مهمترین انتظار ما از مسئولان همکاری هر چه بهتر به منظور تسریع در روند تکمیل باند دوم این جاده است که امیدواریم با تحقق آن به زودی شاهد رفع معزل تردد مردم منطقه از این مسیر باشیم.