برگزاری انتخابات با حضور حداکثری مردم مقدمه‌ای برای خلق “حماسه سیاسی” است
برگزاری انتخابات با حضور حداکثری مردم مقدمه‌ای برای خلق “حماسه سیاسی” است

عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس با تاکید بر لزوم حضور مردم در انتخابات آتی، گفت: حماسه سیاسی که مقام معظم رهبری در نظر دارند باید با حضور پرشور مردم در ۲۴ خرداد و پای صندوق‌های رأی تحقق یابد چراکه این مهم بیانگر حمایت مردم از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است. به […]

عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس با تاکید بر لزوم حضور مردم در انتخابات آتی، گفت: حماسه سیاسی که مقام معظم رهبری در نظر دارند باید با حضور پرشور مردم در ۲۴ خرداد و پای صندوق‌های رأی تحقق یابد چراکه این مهم بیانگر حمایت مردم از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری خانه ملت؛ ابوالفضل ابوترابی با اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات و خلق “حماسه سیاسی”،  گفت: انتخابات پیش‌رو باید به گونه‌ای برگزار شود که شعر “حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی” و هرآنچه که مد نظر مقام معظم رهبری است با مشارکت مردم خلق شود.
وی در ادامه افزود: حماسه سیاسی که مقام معظم رهبری در نظر دارند باید با حضور پرشور مردم در ۲۴ خرداد و پای صندوق‌های رأی تحقق یابد چراکه این مهم بیانگر حمایت مردم از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.
نماینده مردم نجف‌آباد، تیران و کرون تصریح کرد: حضور در پای صندوق‌های رأی بیانگر احساس تکلیف آحاد جامعه بوده و مشارکت در انتخابات تداوم حرکت راه امام و شهدا است لذا هر چه این انتخابات با شکوه  بیشتر برگزار شود، کشورمان در برابر خطرات و توطئه دشمنان مقاوم و محکم تر ایستادگی خواهد کرد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس در پایان خاطر نشان کرد: گزارشات و آمار جهانی بیانگر این مهم است که حضور و مشارکت مردم ایران در انتخابات از میانگین استانداردها بالاتر است بنابراین با توجه به اینکه دو انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر روستا قرار است در ۲۴ خرداد برگزار شود، به نظر می‌رسد حضور مردم بیش از پیش پر رنگ خواهد بود./