حضور بیش از هشتاد درصدی واجدین شرایط در انتخابات نجف آباد
حضور بیش از هشتاد درصدی واجدین شرایط در انتخابات نجف آباد

خبرگزاری ایمنا: بر طبق آمار اولیه شمارش آراء ماخوذه بیش از صدو هشتاد صندوق ثابت رای گیری از مجموع صدو نود و پنج هزار نفر واجد شرایط رای دادن  نجف آبادی بیش از صدو شصت هزار در انتخابات شرکت کرده اند که این آمار درصد مشارکت کنندگان را به بیش از هشتاد درصد می رساند. […]

خبرگزاری ایمنا: بر طبق آمار اولیه شمارش آراء ماخوذه بیش از صدو هشتاد صندوق ثابت رای گیری از مجموع صدو نود و پنج هزار نفر واجد شرایط رای دادن  نجف آبادی بیش از صدو شصت هزار در انتخابات شرکت کرده اند که این آمار درصد مشارکت کنندگان را به بیش از هشتاد درصد می رساند.

به گزارش خبرنگار ایمنا شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در نجف آباد پس از شروع در س ساعات پایانی شب گذشته در حال حاضر نیز با اولویت آرای انتخابات ریاست جمهوری ادامه دارد و به احتمال قوی در ساعات میانی امروز نتایج نهایی آرای ریاست جمهوری اعلام خواهد شد.

شمارش آرای انتخابات شوراهای شهر  و روستا نیز با توجه به تعداد سیزده نفری منتخبان مردم و زیاد بودن صندوق های اخذ رای به احتمال زیاد تا اواخر امشب به طول خواهد کشید.

لازم به ذکر است که آمار دقیق شرکت کنندگان این شهرستان در مجموع این دو انتخابات همزمان با پابان یافتن شمارش آرای ریاست جمهوری مشخص و اعلام خواهد شد.

سید رسول اسماعیلیان،حسین عباسیان و رسول خاکی به عنوان اعضای هیات نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و محمد علی زاده لطفی،مسعود احمدی نیا،حسن قیصری،حبیب ا… گوجانی و مهدی کاظمی نیز به عنوان اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراها در نجف آباد مسئولیت نظارت بر حسن اجرای این دوره را بر عهده دارند.