رئیس امداد پنجشنبه به گلدشت سفر می کند
رئیس امداد پنجشنبه به گلدشت سفر می کند

سید پرویز فتاح رئیس جدید کمیته امداد حضرت امام خمینی پنج شنبه در سفر کاری یک روزه خود  به اصفهان در محل سالن آمفی  تئاتر مجموعه فرهنگی تفریحی شیخ بهائی گلدشت نیز سخنرانی خواهد کرد. سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور‌، روز پنج‌شنبه میهمان کمیته امداد استان اصفهان است. وی در […]

سید پرویز فتاح رئیس جدید کمیته امداد حضرت امام خمینی پنج شنبه در سفر کاری یک روزه خود  به اصفهان در محل سالن آمفی  تئاتر مجموعه فرهنگی تفریحی شیخ بهائی گلدشت نیز سخنرانی خواهد کرد.

سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور‌، روز پنج‌شنبه میهمان کمیته امداد استان اصفهان است.

وی در این سفر که در راستای تحقق شعار کمیته امداد و بر مبنای “افزایش اعتماد عمومی” بوده در دیدار با مسئولان و کارکنان کمیته امداد به تشریح راهبردهای جدید و نیز طرح مسائل و رفع موانع می‌پردازد.

رئیس کمیته امداد کشور در پی این سفر با آیت‌الله سید یوسف طباطبائی‌نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان دیدار می‌کند.

وی همچنین برای ارائه گزارشی از وضعیت کمیته امداد اصفهان و نیز تعاملات استانی بیشتر با استاندار اصفهان، رسول زرگرپور دیدار می‌کند.

از برنامه های دیگر فتاح بازدید از منازل چندین خانواده زیر پوشش کمیته امداد و تجدید میثاق با شهدای ۸ سال دفاع مقدس و بازدید از گلستان شهدای اصفهان است.

حضور در مجتمع فرهنگی آموزشی شیخ‌بهایی کمیته امداد واقع در نجف‌آباد و نشست با کارکنان کمیته امداد و نیز مددکاران در راستای حرکت خدمت‌رسانی بیشتر کمیته امداد به نیازمندان از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه رئیس کمیته امداد کشور به استان اصفهان است.

منبع: تسنیم