ساخت اتوکلاو های صنعتی پیشرفته در نجف آباد
ساخت اتوکلاو های صنعتی پیشرفته در نجف آباد
ایرنا: شرکت پترو صنعت تاراز مستقر در شهرک صنعتی نجف آباد موفق به بومی سازی کامل دانش طراحی و فن آوری ساخت و تولید اتوکلاو صنعتی با رعایت استاندارد های بین المللی شده است.

ساخت اتوکلاو های صنعتی پیشرفته در نجف آباد

ایرنا: شرکت پترو صنعت تاراز مستقر در شهرک صنعتی نجف آباد موفق به بومی سازی کامل دانش طراحی و فن آوری ساخت و تولید اتوکلاو صنعتی با رعایت استاندارد های بین المللی شده است. لازم به ذکر است که اغلب صنایع کشور دستگاه های اتوکلاو مورد نیاز خودرا در شرایط تحریم و باهزینه بسیار سنگین از کشورهای خارجی وارد میکنند.

 لیموچی مدیر عامل این شرکت افزود: دستگاه های اتوکلاو صنعتی، مورد نیاز صنایع مختلف از جمله خودرو سازی، هواپیما سازی، عمران و ساختمان میباشد. بومی سازی فن آوری طراحی و ساخت اتوکلاو های مدرن در جهت توسعه نانوکامپوزیت ها از جمله چالش های تولید قطعات مورد نیاز صنعت هوافضای کشورمان است. در حوزه سلامت نیزامحای پسماند های عفونی و خطرناک بیمارستان ها یکی از دغدغه های مهم زیست محیطی به شمار میرود که هزینه سنگین واردات اتوکلاوهای پیشرفته باعث کندی در اجرای برنامه دفن اصولی این زباله ها شده است.

وی با اشاره به زلزله خیز بودن کشورمان، استفاده از بلوک های بتنی نسل چهارم در جهت مقاوم سازی ساختمان ها در زمینه عمران شهری و صنعت ساخت و ساز کشور را ضروری دانست. تولید این بلوک های سبک هوادار که با نام بتن اسفنجی شناخته میشوند نیازمند دستگاه های اتوکلاو صنعتی با ابعاد بسیار بزرگ میباشد. همچنین تولید شیشه های ساختمانی مقاوم در برابر زلزله و آتش سوزی نیز بدون استفاده از اتوکلاوهای دقیق صنعتی که توسط کامپیوتر کنترل می شوند امکان پذیر نمی باشد.

تولید اتوکلاو صنعتی در نجف آباد توسط شرکت پترو صنعت تاراز

تولید اتوکلاو صنعتی در نجف آباد توسط شرکت پترو صنعت تاراز

 کاتالوگ اتوکلاو صنعتی

https://petrosanattaraz.com/autoclave/