واکسیناسیون کرونا چندان مؤثر نبوده
واکسیناسیون کرونا چندان مؤثر نبوده
ایسنا: نماینده نجف آباد، تیران و کرون در مجلس گفت: تجربه نشان داده است که واکسیناسیون در دنیا چندان تأثیری نداشته.اولویت امروز جامعه نباید واکسیناسیون باشد، بلکه اولویت اصلی رعایت پروتکل‌های (شیوه نامه) بهداشتی است.

واکسیناسیون کرونا چندان مؤثر نبوده

ایسنا: نماینده نجف آباد، تیران و کرون در مجلس گفت: تجربه نشان داده است که واکسیناسیون در دنیا چندان تأثیری نداشته و در روسیه و انگلستان که بیشتر جمعیت آنها واکسن کرونا دریافت کرده‌اند هم‌اکنون از نظر کرونا و تعداد مبتلایان و فوتی‌ها وضعیت بدی دارند و حتی شرایط آنان از ایران هم بدتر و حادتر است. اولویت امروز جامعه نباید واکسیناسیون باشد، بلکه اولویت اصلی رعایت پروتکل‌های (شیوه نامه) بهداشتی است.

ابوالفضل ابوترابی تصریح کرد: رژیم اشغالگر قدس تقریباً ۱۰۰ درصد جمعیت خود را واکسن زده است، اما امروز شرایط خوبی ندارد. در آمریکا نیز بیشتر جمعیت، واکسن کرونا دریافت کرده‌اند، اما آمار فوتی‌ها و مبتلایان این کشور در حال افزایش است.

ابوترابی خاطرنشان کرد: واقعیت این است که مردم از محدودیت‌های کرونایی خسته شده‌اند و دوست دارند این محدودیت‌ها برداشته شود. به نظر می‌رسد ویروس کرونا به قدری هوشمند است و جهش پیدا می‌کند که واکسن‌ها نیز تأثیری بر از بین بردن آن ندارند. حتی اگر در کشور تمام جمعیت هم واکسن کرونا دریافت کنند، باز هم باید شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنیم.

نجف آباد نیوز: برخی کشورها همانند چین، توانسته اند با تلفیق آموزه های طب سنتی، واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه های بهداشتی، کرونا را مهار کرده و  زندگی شهروندان شان را به حالت طبیعی برگردانند.

در ایران، با وجود سابقه چند هزار ساله طب ایرانی و موفقیت این علم در مهار و درمان بیماری های مختلف مانند کرونا، از روش های غربی برای مهار کرونا الگوبرداری شده و بعید است  با این دست فرمان، به این زودی ها از شرِ کرونا خلاص شویم.

ابوالفضل ابوترابی

ابوالفضل ابوترابی

واکسیناسیون کرونا چندان مؤثر نبوده