وعده ۱۶هزار میلیاردی برای نجف آباد+فیلم
وعده ۱۶هزار میلیاردی برای نجف آباد+فیلم
نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی طی گفت و گوی نوروزی با شبکه اصفهان، اظهار امیدواری کرد امسال کلنگ دو پروژه بزرگ به ارزش ۱۶ هزار میلیارد تومان به زمین زده شود.

وعده ۱۶هزار میلیاردی برای نجف آباد+فیلم

نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی، سوم فروردین ۱۴۰۱ طی گفت و گوی نوروزی با شبکه اصفهان، اظهار امیدواری کرد امسال کلنگ دو پروژه بزرگ به ارزش ۱۶ هزار میلیارد تومان به زمین زده شود.

ابوالفضل ابوترابی در این مصاحبه که به میزبانی هفت برج خارون نجف آباد انجام گرفته، اعلام کرده بزرگراه نجف آباد-فلاورجان-اصفهان با برآورد هزینه ۳هزار میلیارد تومان، در اواخر سال ۱۴۰۰ ردیف ملی گرفته و ریل باس نجف آباد به اصفهان نیز به ارزش ۱۳هزار میلیارد تومان، آماده کلنگ زنی است.

ابوترابی همچنین از تقاطع غیر همسطح شهدای دانشجو و مرکز جامع سرطان (اراضی نظامی شمال شهر) به عنوان دیگر طرح های عمرانی شاخص شهرستان یاد کرده است.

هزینه اجرایی و آزادسازی فوق العاده سنگین، پیچیدگی های خاص اداری و عمرانی، درگیر بودن این طرح ها در نقاطی خارج از شهر و احتمال عدم همکاری و همراهی مسئولان شهرهای مجاور و تعدد وعده های عمل نشده در خصوص کلنگ زنی طرح های مذکور طی سال های قبل، از جمله نگرانی هایی است که می تواند این کلنگ زنی ها را به سرنوشت دیگر طرح های نیمه تمام کشور تبدیل کند.

شهر نجف آباد در حال حاضر دارای چندین طرح عمرانی نیمه کاره مانند بیمارستان دانشگاه آزاد و بیمارستان روبه روی دادگستری است که به نوعی تبدیل به آثار تاریخی شده اند.

پروژه مشارکتی فاضلاب این شهر نیز با وجود پیشرفت به نسبت خوب در چندین سال پیش، مدتی است به دلیل کمبود اعتبارات دولتی و عدم استقبال شهروندان از خرید انشعاب، با نوعی رکود و توقف مواجه شده است.

ابوالفضل ابوترابی

ابوالفضل ابوترابی

 

وعده ۱۶هزار میلیاردی برای نجف آباد+فیلم