کشف داروهای ترک اعتیاد در واحد صنفی غیر مجاز در نجف آباد
کشف داروهای ترک اعتیاد در واحد صنفی غیر مجاز در نجف آباد

 دانشگاه علوم پزشکی اصفهان روز پنجشنبه اعلام کرد: از این واحد صنفی غیر مجاز تعدادی شیشه های پلمپ شده و نیمه پر شربت های ترک اعتیاد، قرص های ترک اعتیاد، شیشه های خالی دارو های مذکور کشف و ضبط شد. داروهای کشف شده فقط در مراکز ترک اعتیاد مجاز قابل عرضه می شود و وجود […]

 دانشگاه علوم پزشکی اصفهان روز پنجشنبه اعلام کرد: از این واحد صنفی غیر مجاز تعدادی شیشه های پلمپ شده و نیمه پر شربت های ترک اعتیاد، قرص های ترک اعتیاد، شیشه های خالی دارو های مذکور کشف و ضبط شد.
داروهای کشف شده فقط در مراکز ترک اعتیاد مجاز قابل عرضه می شود و وجود و عرضه آنها در مراکز دیگر خلاف قانون و مستوجب پیگرد قانونی است.
همچنین گروه مهندسی بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان نجف آباد در بازدید مشترک با اداره اماکن عمومی پلیس امنیت شهرستان، یک باب کارگاه روغن کشی غیر مجاز خانگی و یک واحد عرضه لوازم بهداشتی را پلمپ کرد.
بر این اساس در این کارگاه که در منزل مسکونی قرار داشت بصورت مخفیانه و بدون مجوزهای لازم قانونی، روغن های خوراکی و درمانی مانند روغن کنجد، زیتون، بادام و رازیانه تولید می شد.
محصولات غیر مجاز و غیر بهداشتی این کارگاه در عطاری های سطح شهرستان توزیع می شده که موضوع تحت بررسی و محصولات غیر مجاز در حال جمع آوری است.

منبع:ایرنا