آتش گرفتن پیکان با کپسول ناایمن+تصاویر و فیلم
آتش گرفتن پیکان با کپسول ناایمن+تصاویر و فیلم

uggs black friday پایگاه خبری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد:اصغر مهدی پور سرپرست سازمان علت آتش گرفتن این خودروی سواری پیکان و آسیب دیدن راننده را نشت گاز اعلام کرد و گفت: جمع شدن و نشت گاز ال پی جی به داخل اتاقک خودرو موجب انفجار و آتش‌سوزی خودرو را فراهم […]

پایگاه خبری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد:اصغر مهدی پور سرپرست سازمان علت آتش گرفتن این خودروی سواری پیکان و آسیب دیدن راننده را نشت گاز اعلام کرد و گفت: جمع شدن و نشت گاز ال پی جی به داخل اتاقک خودرو موجب انفجار و آتش‌سوزی خودرو را فراهم کرده بود.

مهدی پور با اشاره به وقوع این حادثه در ساعت ۱۰ و ۳۳ دقیقه سه شنبه ۲۳ آبان ماه در خیابان منتظری جنوبی بعد از بلوار شهید حججی گفت: شدت انفجار به حدی بود که خرده شیشه های خودروی سواری تا فاصله چند متری از محل وقوع حادثه پرت شده بود و متاسفانه در این حادثه راننده خودرو سواری دچار سوختگی شد که توسط مردم به بیمارستان انتقال گردید.

وی تصریح کرد: متاسفانه عده ای از شهروندان اقدام به نصب غیراستاندارد سیستم گاز مایع در خودروهای یگانه سوز خود می نمایند که دراین امر موجب حوادث ناگواری دراین زمینه شده است .

مهدی پور تاکید کرد: گاز مایع به دلیل سنگین تر بودن از هوا قدرت انفجاری نسبت به گاز CNG دارد و حتی خطرات انفجاری آن بیشتر از بنزین است.

سرپرست سازمان آتش نشانی توصیه کرد : با توجه به اینکه شهر نجف آباد فاقد جایگاه سوخت LPG می باشد ، شهروندان از نصب کیت LPG بر روی خودروهای خود خودداری نموده و با نصب غیراستاندارد این کیت سلامت جان و اموال خود و دیگران را به خطر نیاندازند.