نحوه انتقال اعلامیه های امام به نجف آباد
نحوه انتقال اعلامیه های امام به نجف آباد

خبرگزاری فارس:حجت‌الاسلام دری نجف‌آبادی در کتاب خاطرات خود درباره نحوه انتقال اعلامیه‌های امام خمینی به نجف‌آباد در سال ۱۳۴۲ می‌نویسد: این کارها به طور معمول به صورت مخفیانه صورت می‌گرفت، من هنگامی که از قم می‌خواستم به نجف‌آباد بروم، تعدادی از این اعلامیه‌ها را تهیه کردم و آن‌ها را در داخل گونی جاسازی کردم. دری […]

خبرگزاری فارس:حجت‌الاسلام دری نجف‌آبادی در کتاب خاطرات خود درباره نحوه انتقال اعلامیه‌های امام خمینی به نجف‌آباد در سال ۱۳۴۲ می‌نویسد: این کارها به طور معمول به صورت مخفیانه صورت می‌گرفت، من هنگامی که از قم می‌خواستم به نجف‌آباد بروم، تعدادی از این اعلامیه‌ها را تهیه کردم و آن‌ها را در داخل گونی جاسازی کردم.

دری می گوید: «انتشار و پخش اعلامیه در آن زمان کار چندان ساده‌ای نبود و با سختی و مشقت فراوان همراه بود، هر کسی را که مأموران رژیم و ساواک می‌گرفتند بازداشت می‌کردند و آن‌ها را تحت سخت‌ترین شکنجه‌ها قرار می دادند. »

وی ادامه می دهد: «به هرحال، با این کیفیت، این اعلامیه را به نجف‌آباد رساندم و آن‌ها را در میان مردم پخش کردم و بار دیگر، مضمون این اعلامیه که رژیم پهلوی و عملکرد عوامل آن را به باد انتقاد گرفته بود، شور و هیجان مبارزه را در میان مردم انقلابی این شهر برانگیخت».