«منتظری» شهردار ماند/ رو سیاهی به تخریب گران ماند
«منتظری» شهردار ماند/ رو سیاهی به تخریب گران ماند

طی جلسه امروز شورای پنجم شهر نجف آباد، مسعود منتظری شهردار دوره قبل به عنوان شهردار چهار سال آینده این شهر انتخاب شد. عیدی محمد طرقی که در همین جلسه به عنوان سخنگو انتخاب شد، در این خصوص از اعلام تعداد دقیق آرا اجتناب کرد و تنها گفت: «شهردار با رای بالایی انتخاب شد.» برخی […]

طی جلسه امروز شورای پنجم شهر نجف آباد، مسعود منتظری شهردار دوره قبل به عنوان شهردار چهار سال آینده این شهر انتخاب شد.

عیدی محمد طرقی که در همین جلسه به عنوان سخنگو انتخاب شد، در این خصوص از اعلام تعداد دقیق آرا اجتناب کرد و تنها گفت: «شهردار با رای بالایی انتخاب شد.»

برخی دیگر از اعضای شورای شهر نیز از اعلام دقیق آراء خودداری کرده و از تعهد خود مبنی بر اعلام نکردن این آمار خبر دادند. این افراد نیز مانند طرقی از واژه «رای بالا» استفاده کردند.

البته به نظر می رسد، در روزهای آینده مشخص خواهد شد که کدام یک از اعضاء شورای شهر، به شهردار شدن مسعود منتظری رای نداده اند.

در ماه های اخیر، بسیاری افراد و رسانه های وابسته به آن ها، تلاش کردند. با دروغ، تهمت و تبلیغات سوء، روند خدمت رسانی در شهر را مختل کنند.

در این نشست، مجتبی گودرزی به عنوان رئیس، جواد حجتی در جایگاه نائب رئیسی، مهدی حاج صادقیان به عنوان دبیر و محسن پوراسماعیلی با مسئولیت خزانه دار انتخاب شدند.