توپ را در میدان مدیران سابق نیاندازید
توپ را در میدان مدیران سابق نیاندازید

فارس: امام جمعه نجف آباد گفت: این ملت چنان غیرتمند است که هیچ‌ کدام از آنانی که مشکل دارند در جمع آشوب‌گران نرفتند و امروز باید مشکلات اقتصادی به خصوص مشکلات بانک‌ها و مؤسسات مالی به سرعت حل شود، هنر این نیست که در هر دوره‌ای مسؤولان توپ را در میدان مدیران سابق بیندازند. حجت […]

فارس: امام جمعه نجف آباد گفت: این ملت چنان غیرتمند است که هیچ‌ کدام از آنانی که مشکل دارند در جمع آشوب‌گران نرفتند و امروز باید مشکلات اقتصادی به خصوص مشکلات بانک‌ها و مؤسسات مالی به سرعت حل شود، هنر این نیست که در هر دوره‌ای مسؤولان توپ را در میدان مدیران سابق بیندازند.

حجت الاسلام مصطفی حسناتی در خطبه های نماز جمعه این هفته درباره وظیفه سخت دولتمردان بعد از این حضور معجزه گونه ملت افزود: شکست دشمنان در جبهه مقاومت باعث خشم آنان شده است و نباید بهانه به دست آن‌ها بدهیم و این آشوب یک بیدارباش برای قوای سه‌گانه شد که با عزم جدی‌تر و به صورت یک نهضت در حل مشکلات اقتصادی مردم به میدان بیایند.

وی درباره ماهیت آشوب‌های اخیر گفت: این توطئه دشمنان بر سه محور بود، آشوب و بهم ریزی جامعه، کشتن و کشته درست کردن، و مرحله سوم وارد کردن رسمی داعشی‌ها در کشور و کشتار جمعی هم چون کشورهای عراق و سوریه.