اجرای «شکلک» در نجف آباد
اجرای «شکلک» در نجف آباد

ایمنا:نمایش «شکلک» به نویسندگی نغمه ثمینی و کارگردانی امیر قیطاسی از ۲۸ دی ماه در تماشاخانۀ انجمن هنرهای نمایشی نجف آباد روی صحنه رفته است. شکلک یکی از نمایش‌هایی است که شهریور ماه سال جاری در بیست و نهمین جشنوارۀ تئاتر استان به اجرا در آمد و موفق به کسب جوایزی در بخش نمایشنامه نویسی، […]

ایمنا:نمایش «شکلک» به نویسندگی نغمه ثمینی و کارگردانی امیر قیطاسی از ۲۸ دی ماه در تماشاخانۀ انجمن هنرهای نمایشی نجف آباد روی صحنه رفته است.

شکلک یکی از نمایش‌هایی است که شهریور ماه سال جاری در بیست و نهمین جشنوارۀ تئاتر استان به اجرا در آمد و موفق به کسب جوایزی در بخش نمایشنامه نویسی، بازیگری مرد و طراحی پوستر شد. داستان این نمایش روایتگر زندگی یک زوج جوان به نام نرگس و شریف است که به علت عدم توانایی مالی مجبور به زندگی در یک خانۀ متروکه می‌شوند. به محض سکونت این زوج در خانۀ متروکه، آن‌ها با زوج دیگری به نام حسن و عالیه روبرو می‌شوند که در سال ۱۳۳۲ به قتل رسیده‌اند! حسن، معرکه‌گیر و یکی از نوچه‌های شعبان بی‌مخ است و عالیه، به‌نوعی معرکه‌گردان. نغمه ثمینی، نویسندۀ سریال شهرزاد، با استفاده از تقابل این دو زوج، داستان شکلک را شکل داده است.

سید جواد نوریان، فاطمه گلی، امید صالحی و تینا کاظمی بازیگران این نمایش هستند که از ۲۸ دی تا نهم بهمن ماه هر شب رأس ساعت ۱۸:۳۰ در تماشاخانۀ انجمن هنرهای نمایشی واقع در نجف آباد، سه راه فرهنگ، کوچۀ افلاکیان، مجتمع فرهنگی هنری آسمان روی صحنه می‌رود.