جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ | Friday, 17 May , 2024
پنجمی ژیمناست ملی پوش نجف آباد در آسیا 25 اردیبهشت 1403

پنجمی ژیمناست ملی پوش نجف آباد در آسیا

ورزش و جوانان نجف آباد: ابوالفضل کیماسی ژیمناست شهرستان نجف آباد که همراه با تیم ملی ترامپولین به رقابت های قهرمانی آسیا در هنگ کنگ اعزام شده بود، در روز نخست مسابقات، موفق به کسب عنوان پنجمی آسیا شد.

برگزاری جشنواره باران وحی به میزبانی نجف آباد+فیلم 24 اردیبهشت 1403

برگزاری جشنواره باران وحی به میزبانی نجف آباد+فیلم

صدا و سیما:مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان در اختتامیه جشنواره باران وحی که به میزبانی نجف آباد برگزار شده گفت: 2 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال که 300 اثر بعد از داوری برگزیده شد.

مسابقات اسکیت قهرمانی کشور در نجف آباد+فیلم 24 اردیبهشت 1403

مسابقات اسکیت قهرمانی کشور در نجف آباد+فیلم

صدا و سیما:مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی اسکیت فری استایل به مدت دو روز به میزبانی شهرستان نجف آباد برگزار شد.

راه اندازی مجتمع آزمایشگاهی سازه _ زلزله در دانشگاه آزاد نجف آباد 24 اردیبهشت 1403

راه اندازی مجتمع آزمایشگاهی سازه _ زلزله در دانشگاه آزاد نجف آباد

باشگاه خبرنگاران جوان:رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد گفت: این مجتمع آزمایشگاهی برای تحقق اهداف پژوهشی و پاسخگویی به نیاز‌های صنعتی طراحی و در راستای سند تحول و تعالی و پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی و متناسب با امکانات و ظرفیت‌های موجود داخل کشور صورت ساخته شده است.

صحبت‌های مسئول موشک‌های ضدزره لشکر۸ در سال۶۵+فیلم 23 اردیبهشت 1403

صحبت‌های مسئول موشک‌های ضدزره لشکر۸ در سال۶۵+فیلم

خانه ایثار نجف آباد: در این فیلم که به احتمال زیاد در زمستان65 و در آستانه شروع عملیات کربلای4 در منطقه‌ای در حوالی خرمشهر ضبط شده، نیروهای گروهان ضدزره از واحد ادوات لشکر8نجف‌اشرف و مسئول وقت آن‌ها دیده می‌شوند.

مرحوم سیف الله رهنما از فرماندهان لشکر۸نجف+تصاویر 20 اردیبهشت 1403

مرحوم سیف الله رهنما از فرماندهان لشکر۸نجف+تصاویر

مرحوم سیف الله رهنما از قدیمی ترین نیروها و فرماندهان لشکر 8 نجف اشرف و یکی از نزدیک ترین فرماندهان به شهید احمد کاظمی، پنج شنبه 25 آبان 1402، پس از تحمل یک دوره بیماری، درگذشت و به یاران شهیدش پیوست.

انتخاب شهردار جدید نجف آباد 20 اردیبهشت 1403

انتخاب شهردار جدید نجف آباد

جریان شهر: سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، در جلسه رسمی شورای اسلامی دوره ششم نجف‌آباد، عباس مرادی به عنوان سی و سومین شهردار نجف‌آباد انتخاب شد.

دستگیری باند سارقین باغات در شهرستان نجف آباد 20 اردیبهشت 1403

دستگیری باند سارقین باغات در شهرستان نجف آباد

پلیس نجف آباد: فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد گفت: در پی وقوع سرقت‌های سریالی از باغات در این شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار مامورین پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت که با اشراف اطلاعاتی و هوشمندی دو نفر سارق سابقه‌دار شناسایی و در عملیاتی ضربتی در یکی از شهرستان‌های همجوار دستگیر و به تعداد ۱۷ فقره سرقت از باغات اعترا

تولید روزانه ۵۰ تن انواع شیشه در زرین بلور نجف آباد 20 اردیبهشت 1403

تولید روزانه ۵۰ تن انواع شیشه در زرین بلور نجف آباد

فرمانداری نجف آباد: شرکت زرین بلور در شهرستان نجف آباد که برای 90 نفر به صورت مستقیم اشتغال زایی کرده، روزانه حدود ۵۰ تن شیشه‌های روشنایی، شیشه‌های مواد غذایی و شیشه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی تولید کرده و سالانه از خروج بیش از ۷ میلیون یورو ارز از کشور جلوگیری می کند.

اجرای سرود ملی قدیم ایران در نجف‌آباد در سال۶۶+فیلم 19 اردیبهشت 1403

اجرای سرود ملی قدیم ایران در نجف‌آباد در سال۶۶+فیلم

خانه ایثار نجف آباد: در این فیلم که تابستان66 در فضای بین ساختمان‌های مجموعه جهادسازندگی نجف‌آباد ضبط شده، بخش آغازین مراسم گرامیداشت شهدای دفاع‌مقدس، همراه با اجرای سرود ملی قدیمی ایران توسط یک گروه دانش‌آموزی، نشان داده می‌شود.

تکرار وعده آغاز عملیات اجرایی ریل باس نجف آباد 19 اردیبهشت 1403

تکرار وعده آغاز عملیات اجرایی ریل باس نجف آباد

ایرنا: عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه قطار شهری (ریل باس) اصفهان - خمینی‌شهر - نجف‌آباد آماده آغاز عملیات اجرایی به طول ۲۷ کیلومتر است.  

دستگیری عاملان ۱۷ فقره سرقت در نجف آباد 19 اردیبهشت 1403

دستگیری عاملان ۱۷ فقره سرقت در نجف آباد

موج: فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از دستگیری 2سارق باغ ها و کارگاه ها با اعتراف به 17 فقره سرقت در عملیات ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.