پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ | Thursday, 9 May , 2024
اجرای سرود ملی قدیم ایران در نجف‌آباد در سال۶۶+فیلم 19 اردیبهشت 1403

اجرای سرود ملی قدیم ایران در نجف‌آباد در سال۶۶+فیلم

خانه ایثار نجف آباد: در این فیلم که تابستان66 در فضای بین ساختمان‌های مجموعه جهادسازندگی نجف‌آباد ضبط شده، بخش آغازین مراسم گرامیداشت شهدای دفاع‌مقدس، همراه با اجرای سرود ملی قدیمی ایران توسط یک گروه دانش‌آموزی، نشان داده می‌شود.

تکرار وعده آغاز عملیات اجرایی ریل باس نجف آباد 19 اردیبهشت 1403

تکرار وعده آغاز عملیات اجرایی ریل باس نجف آباد

ایرنا: عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه قطار شهری (ریل باس) اصفهان - خمینی‌شهر - نجف‌آباد آماده آغاز عملیات اجرایی به طول ۲۷ کیلومتر است.  

دستگیری عاملان ۱۷ فقره سرقت در نجف آباد 19 اردیبهشت 1403

دستگیری عاملان ۱۷ فقره سرقت در نجف آباد

موج: فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از دستگیری 2سارق باغ ها و کارگاه ها با اعتراف به 17 فقره سرقت در عملیات ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

حضور دانشگاه آزاد نجف آباد در نمایشگاه بین المللی آموزش و پرورش 19 اردیبهشت 1403

حضور دانشگاه آزاد نجف آباد در نمایشگاه بین المللی آموزش و پرورش

ایسکا نیوز:دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد در نمایشگاه بین المللی آموزش و پرورش دبی (GETEX ۲۰۲۴)، در کنار تعدادی دیگر از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان تنها نمایندگان ایران در این نمایشگاه حضور یافت.

راه اندازی پست ۶٣ کیلوولت جلال آباد نجف آباد 16 اردیبهشت 1403

راه اندازی پست ۶٣ کیلوولت جلال آباد نجف آباد

توانیر:پست ٦٣ کیلوولت جلال آباد شهرستان نجف آباد به عنوان یکی از طرحهای مهم و زیربنایی برق منطقه ای اصفهان که با هدف توسعه زیرساخت برق شهرک صنعتی نجف آباد ٢ در غرب شهرستان نجف آباد احداث شده است، به شبکه سراسری پیوست.

ستون‌کشی لشکر۸نجف به رزمایش رامشه در سال۷۷+فیلم 15 اردیبهشت 1403

ستون‌کشی لشکر۸نجف به رزمایش رامشه در سال۷۷+فیلم

خانه ایثار نجف آباد: این فیلم، نیمۀ اول سال77 (یا78) ضبط شده و بخشی از روند ستون‌کشی نیروهای لشکر8نجف‌اشرف از پادگان عاشورا در نجف‌آباد به منطقه رزمایش رامشه در شهرضا را نشان می‌دهد.

رقابت۱۵۳ نفر در آزمون تخصصی حفاظ قرآن در نجف آباد 15 اردیبهشت 1403

رقابت۱۵۳ نفر در آزمون تخصصی حفاظ قرآن در نجف آباد

صدا و سیما:رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نجف آباد گفت: در آزمون اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم در حوزه امتحانی شهرستان نجف آباد که در سه سطح حفظ ده جزء، حفظ بیست جزء و حفظ کل  (احتمالا در دانشگاه تربیت معلم شهید آیت نجف آباد) برگزار شد،۱۵۳ نفر، شامل ۱۱۸ خانم و ۳۵ نفر آقا شرکت کردند.

قهرمانی اسکیت باز نجف آباد در کشور 15 اردیبهشت 1403

قهرمانی اسکیت باز نجف آباد در کشور

انتخاب: مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل از صبح پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403 به میزبانی شهر نجف آباد اصفهان و در شاخه‌های بتل و اسپیداسلالوم آغاز شده است.

دو بانده شدن ۲ جاده دو طرفه در شهرستان نجف‌آباد 14 اردیبهشت 1403

دو بانده شدن ۲ جاده دو طرفه در شهرستان نجف‌آباد

راه و شهرسازی کشور: رییس راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد گفت: با توجه به پرحادثه بودن جاده‌های دو طرفه و باهدف کاهش تصادفات اجرای باند دوم محورهای «سه راهی مهردشت - حسین آباد» و  «دهق- گلپایگان» در اولویت طرح‌های راهسازی شهرستان نجف آباد است.  

رزمندگان ایرانی در عملیات خیبر+فیلم 12 اردیبهشت 1403

رزمندگان ایرانی در عملیات خیبر+فیلم

خانه ایثار نجف آباد: در این فیلم که اسفند62 و هم‌زمان با عملیات خیبر، در حوالی دشت جفیر در نزدیکی هویزه ضبط شده، مرحوم محمود اصفهانی (باهنر) بخشی از جابه‌جایی و فعالیت‌های رزمندگان شرکت‌کننده در این عملیات را به تصویر کشیده است.

درخشش دانش آموزان نجف آباد در مسابقات بین المللی هوش مصنوعی 11 اردیبهشت 1403

درخشش دانش آموزان نجف آباد در مسابقات بین المللی هوش مصنوعی

آموزش و پرورش نجف آباد: دانش آموزان سمپادی متوسطه اول شهید اژه ای موفق به کسب مقام اول در مسابقات بین المللی هوش مصنوعی در ترکیه شدند.

تداوم اجرای روکش آسفالت نجف آباد به فولادشهر 11 اردیبهشت 1403

تداوم اجرای روکش آسفالت نجف آباد به فولادشهر

ایسنا: مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: عملیات راه‌سازی در محورهای مختلف از جمله اصفهان به طبس، فولاد شهر به نجف آباد و چندین محور دیگر در حال انجام است. هر کیلومتر آسفالت جاده، سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه دارد که بیش از ۳۰ درصد از عملیات روکش آسفالت اجرا شده و باقی مانده راه‌ها نیز در سال جاری اجرا خواهد شد.